Καταγγελία ΒΟΜΒΑ για μεγάλο επιχειρηματία: "Από δημόσιες σχέσεις ήθελε κονσομασίον"





Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τον Αύγουστο όταν μπήκα στη διαδικασία να βρω μια δουλειά...

Είχα κάποιους μήνες χωρίς εργασία και έπρεπε να δράσω.

Μπαίνω λοιπόν στις αγγελίες και βλέπω πως ζητείται κοπέλα εμφανίσιμη για τη θέση γραμματέως-Δημόσιες σχέσεις.

Η πρώτη μου κίνηση ήταν να στείλω βιογραφικό,μέσα σε λίγα λεπτά με είχαν καλέσει...Συγκεκριμένα στις 22:00 το βράδυ!

Αρχικά μου έκανε εντύπωση,αλλά λέω δε βαριέσαι πάω και ότι γίνει,δεν έχω να χάσω κάτι.

Η επόμενη μέρα ήρθε και έπρεπε να πάω στο ραντεβού που μου είχαν κλείσει στο κέντρο της Αθήνας!

Φτάνω στην είσοδο και παίρνω το ασανσέρ για τον δεύτερο όροφο.

Μπαίνω στην εταιρία και βλέπω πάνω από 5 κοπέλες να περιμένουν.

Περίμενα αρκετή ώρα όταν μου ζητήθηκε να δω το ίδιο τον επιχειρηματία.

Προς μεγάλη μου έκπληξη μπήκα σε ένα πολύ ωραίο γραφείο και αντίκρισα έναν άντρα με κύρος και προσωπικότητα.

Μιλούσαμε με τις ώρες μέχρι που μου ανακοινώθηκε πως η θέση από αύριο είναι δική μου!

Πάω λοιπόν εγώ την επόμενη μέρα και έρχεται η πρώτη δοκιμασία...Έξοδος με έναν άντρα γνωστό... εώς πολύ γνωστό στο χώρο της πολιτικής!

Μου ζητήθηκε λοιπόν να κάνω τα γλυκά μάτια για να μπορέσουμε να καταφέρουμε αυτό που θέλουμε ή μάλλον ήθελε ο ΜΕΓΑΛΟΣ!

Εκεί λοιπόν τα είδα όλα...

Και το αποτέλεσμα ήταν να πω ΓΕΙΑ ΣΑΣ και ΑΝΤΙΟ ΣΑΣ

Θα ήθελα λοιπόν να πω στα κορίτσια που ψάχνουν δουλειά να μην απογοητεύονται και να μη γίνονται εργαλείο κανενός για να οικονομάν χιλιάδες ευρώ και εκείνες ένα μεροκάματο των 20 ευρώ.

Πηγή: http://www.zoomblog.org/2014/10/blog-post_944.html#ixzz3HEzgcJZg

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο